Programa de Gobierno del BNG
Este pasado jueves fue presentado el programa de gobierno del BNG de Betanzos.
Estuve leyendolo aprovechando el fin de semana y puedo decir que esta gente me está empezando a sorprender.
Aunque admito que puede parecer un poco largo y con bastante literatura por medio, puedo decir que me pareció un programa muy concreto y en el que se tocan bastantes de los temas que afectan a cualquier ciudad.
También es de apreciar la experincia de estos años en el equipo de gobierno.
Es un programa muy trabajado que cuenta con 58 paginas y en las que tratan desde aspectos sociales , que ocupan una buena parte del mismo a meros aspectos de gestión que podrían pasar desapercibidos a primera vista.
También tiene su punto comarcal que es algo en lo que no hace hincapié ninguno de los otros partidos y que me parece sumamente interesante, pues Betanzos como capital de comarca debe de tener muy en cuenta la misma a la hora de determinadas actuaciones.
Creo que arriesgan bastante pues este tipo de programa de no conseguir una parte de el mismo en caso de seguir en el gobierno municipal puede ser usado como arma arrojadiza contra ellos en sucesivas elecciones.
Su defecto, estar escrito integramente en gallego, pues me dificultó algo su lectura, pero era evidente que el BNG no lo editaría en castellano.
Pero bueno lo leí y puedo decir que me sorprendió el trabajo que en el había, supongo que no fue obra de una tarde.
Por ahora puedo decir que de los dos que se pueden ver en la red es el mas completo y arriesgado.
Podría comentar algunas cosas que me gustan y me disgustan pero por razón de extensión, os animo a mirarlo.
Estuve leyendolo aprovechando el fin de semana y puedo decir que esta gente me está empezando a sorprender.
Aunque admito que puede parecer un poco largo y con bastante literatura por medio, puedo decir que me pareció un programa muy concreto y en el que se tocan bastantes de los temas que afectan a cualquier ciudad.
También es de apreciar la experincia de estos años en el equipo de gobierno.
Es un programa muy trabajado que cuenta con 58 paginas y en las que tratan desde aspectos sociales , que ocupan una buena parte del mismo a meros aspectos de gestión que podrían pasar desapercibidos a primera vista.
También tiene su punto comarcal que es algo en lo que no hace hincapié ninguno de los otros partidos y que me parece sumamente interesante, pues Betanzos como capital de comarca debe de tener muy en cuenta la misma a la hora de determinadas actuaciones.
Creo que arriesgan bastante pues este tipo de programa de no conseguir una parte de el mismo en caso de seguir en el gobierno municipal puede ser usado como arma arrojadiza contra ellos en sucesivas elecciones.
Su defecto, estar escrito integramente en gallego, pues me dificultó algo su lectura, pero era evidente que el BNG no lo editaría en castellano.
Pero bueno lo leí y puedo decir que me sorprendió el trabajo que en el había, supongo que no fue obra de una tarde.
Por ahora puedo decir que de los dos que se pueden ver en la red es el mas completo y arriesgado.
Podría comentar algunas cosas que me gustan y me disgustan pero por razón de extensión, os animo a mirarlo.
8 comentarios:
Falando do programa de goberno para esta candidatura, da que só quedan poucas cousas pendentes da candidatura pasada, según a súa publicidade, gustaríame saber algunhas cousas:
¿Que foi do proxecto(bastante limitado e xa aprobado polo concello) de participación ciudadana?
¿Que impide a un concello facer unha auditoría externa para saber canto ten, canto debe e a cantas persoas/entidades? Ía no progama electoral das anteriores eleccións.
¿Que medidas se tomaron contra edificios con exceso de alturas e so sotos non posibles de regularizar pola normativa vixente (cruce de Rosalía con Alexandre Bóveda, anexo a onde viven familiares do cabeza de lista)? Se mal non entendo, esta cuestión é responsabilidade directa de Urbanismo.
¿Teñen, eses edificios e outros, licencia de primeira ocupación? Se mal non entendo, esta cuestión é responsabilidade directa de Urbanismo.
¿Quen é titular da rúa Doutor José Fariña, prolongación de Rosalía de Castro, etc.? ¿O Concello ou os constructores? Se mal non entendo, esta cuestión é responsabilidade directa de Urbanismo.
¿Qué di a normativa acerca do que é "Suelo urbano consolidado" (xa o sei, pero desexo que o escriban aquí) e que en que se parece iso á zona do Xuncaliño? Co concepto legal publicado, que vostedes trinscribirán neste blog, ¿é posibe utilizar a figura legal que utilizaron na zona do Xuncaliño? ¿Cantas veces sae a información no BOP antes de ser aprobada no pleno?
¿Parécelle que a circulación pola ponte medieval das Cascas vai dar saída á xente que viva na edificación que alí se está construíndo, máis as que teñen a Rúa do Rollo como saída natural? Se mal non entendo, esta cuestión é responsabilidade directa de Urbanismo.
¿Cantos locais de "ocio nocturno" cumpren/incumpren a normativa de ruidos e as condicións dos locais para tal actividade? Se mal non entendo, esta cuestión é responsabilidade directa de Urbanismo.
¿Cantos locais de "ocio nocturno" teñen licencia adecuada para tal actividade, tanto na zona da Fonte de Unta como na zona do Rollo, Rosalía de Castro, ...? Se mal non entendo, esta cuestión é responsabilidade directa de Urbanismo.
¿Por que non se presentaron os informes ao Consello de contas dos últimos anos? O BNG tamén ten responsabilidade neste feito.
¿Que pasou coa fundación comarcal? Aparte do buraco de fondos que todos lemos, non se soubo máis. Se mal non entendo, hai unha parte de responsabilidade municipal. Se non é súa, ¿esixírona? ¿por qué?
¿É certo que se condonou por parte do Concello, por bastantes anos, o canon que paga a empresa adxudicatara do aparcamento soterrado da praza do Campo, para que esaa empresa faga as modificacións dos accesos? Se é certo, ¿de quen é a responsabilidade? ¿esixíronlla?
Xa sei que só son tres concelleiros, con dúas dedicacións exclusivas, e con varios funcionarios ao seu cargo. Se non son capaces de facer todo o traballo que teñen encomendado, dada a súa magnitude ¿por que se embarcan en outras empresas particulares, cando teñen dedicación exlusiva?
Para centrar a resposta, e evitar ataques a outros partidos políticos e que non se centren na contestación saíndose pola tanxente con outras consideracións, debo indicarlles que non milito en ningún partido político, e case sempre fun votante do BNG, e só desexo saber se podo seguilo sendo nas vindeiras eleccións. Pensen que están no programa "Tengo una pregunta para usted, señor Andrés".
Unha aperta cariñosa.
Ía respostar eu, pero como Andrés Otero xa te respostou no seu blogue, simplemente vou calcar aquí a súa resposta porque non quede dúbida e non quede sen resposta (juan ou anónimo?).
"Estimado Juan,alégrome poder contestar as preguntas que planteas, vou a intentar ser breve e concreto nas contestacións.
O Regulamento de Participàción Cidadá, o cal no creo que sexa tan limitado, está en vigor actualmente grazas ao BNG. Polo tanto asociacións e veciños xa poden participar no Plenos, nos puntos que se traten e en rogos e preguntas. Ademáis de outros aspectos que recolle.
Como ben lembraras o BNG levou a un Pleno, a principios de lexislatura, ainda non era eu portavoz, o tema da auditoría e atopámonos coa sorpresa de un informe desfavorable do interventor que decía que o pago por parte do Concello de dita auditoría podería interpretarse como malversación de caudales públicos xa que existen organismos públicos encargados de facer estas cousas. En vista diso comprenderas que tivesemos que retirar a moción no mesmo Pleno.
No tocante a urbanismo, si algo hai que recoñecerlle ao BNG e que levou o principio de legalidade a toda a xestión do Concello. Nesta lexislatura derrubouse por primeira vez na historia de Betanzos un peche dunha finca que invadía, segundo os técnicos, dominio público, pararonse obras (previo espedente) e obrigouse a derrubos e axustes á legalidade noutras. Por desgraza contamos con unhas Normas Subsidiarias de Planeamento que están hipotecando o fututo de Betanzos. De ahí o noso empeño en aprobar canto antes o PXOM.
Na actualidade estaselles esixindo a todas as obras rematadas a licenza de primeira ocupación, que tamén deberían esixir os notarios ao escriturar, e estase cumprindo. Que herdamos moitas cousas do pasado, por suposto, algunhas das que comentas entre elas, pero hai máis. O que se intenta e solucionar o solucionable e que non se repitan estas cousas. Debido a iso, hai varios contenciosos de promotores contra o Concello, pero iso é, moito me temo, inevitable nestes tempos.
A titularidade da Praza do Emigrante, según os técnicos municipais é do promotor xa que o Concello non a pode recepcionar debido a deficiencias que ten que solventar o promotor.
No tema do Xuncaliño, salvo que un xuiz diga o contrario, actuouse escrupulosamente seguindo os informes técnicos. Os dous concelleiros de urbanismo do BNG, quenes supervisaron o tema, primeiro Isidro Doporto coa segregación da parcela e logo Xabier López, recabaron todos os informes técnicos precisos. Podo decir ademáis que o BNG, por ser un tema moi delicado, solicitou asesoramento de técnicos propios e todos nos indicaron(propios e municipais) que non quedaba máis remedio que facer o que se fixo, salvo que se quixese incurrir nunha posible prevaricación.
O problema está nas Normas vixentes, como apuntei antes, que se fixeron de unha maneira dirixida a determinados fins, coa aprobación posterior da Xunta do PP.
Nesta lexislatura mercouse un sonógrafo para a policia e capacitouse ao personal, para facer medicións sonoras que realmente servisen legalmente. O problema dos ruidos, na maioría das veces, dase na rúa e pasa a ser un problema de orde público. Ahí tamén temos que esixirlle á policia e garda civil a máxima dilixencia. Como sabes a zona Rosalía de Castro declarouse zona saturada e non se poden instalar locais dese tipo.
De todos os xeitos o dos ruidos é un tema pendente que pasa tamén pola educación e non só pola represión.
No ano 2006 entregouse ao Consello de Contas as reloativas a varios anos. É un tema administrativo que non se debe repetir e que se debe a unha mala distribución dos traballadores municipais, concretamente na área de intervención, xa que un interventor con unha administrativa non son capaces materialmente de levar adiante en tempo e hora todo o traballo do que son responsábeis. Nos levamos no programa a aprobación dun Regulamento Orgánico para evitar isto, entre outras cousas.
Como ben sabes o BNG non acredita na comarcalización que fixo a xunta, non obstante a parálise estivo motivada por unha moi deficiente xestión do PP nesta institución que incluso levou á Dirección Xeral a presentar denuncia no xulgado. No caso de Betanzos a Fundación só sirveu para facer favores a certos amigos por parte do PP e tamén do PSOE. O BNG aposta por algo completamente distinto.
No tema do aparcamento non se condonou o canón. A empresa presenta un orzamento cos costes de cambiar o sentido de entrada no mesmo e pide que eses costes se retraian do canon o que leva a non cobralo en anos. Os técnicos están revisando ese orzamento para ver si se corresponde coa realidade. A empresa aduce que eles non teñen interese en cambiar o sentido e si o Concello quere que sexa este quen asuma os costes, o que ten certo sentido.
Respecto ao seu comentario de que non fumos capaces de xestionar o que tíñamos encomendado, eu respétoa por suposto pero non a comparto. Eu creo máis ben que é ao revés que con só tres concelleiros fomos o motor do Concello.
Respecto á empresa, desgraciadamente para os socios, non ten actividade desde o ano 2004. Pero claro estamos nunha época na que todo vale.
Un saudo.
Comentario por Sito (01-05-2007 21:08)"
Que está pasando en Betanzos que ata os socialistas e os españolistas están a recoñecer o bo traballo do BNG?
Ver para creer...
Na Opinión de Coruña do 3 de maio de 2007 aparece o seguinte, que copio, e do que aparece na información dedúcese que Andrés Otero mentíu cando contestou á primeira entrada deste Blog.
Copio textualmente o texto do xornal citado:
"El teniente de alcalde y candidato del Bloque es socio de un promotor
Andrés Otero figura como administrador de Pansimer, una empresa fundada en febrero de 2004 junto a un conocido empresario que promovió viviendas en Cal das Barras.
MARTA VILLAR
Andrés Otero Botana, concejal de Formación Ocupacional, Comercio e Desenvolvemento Local y candidato a la alcaldía de Betanzos por el BNG, es socio de un promotor inmobiliario en una sociedad mercantil de la que el edil es, además, administrador y apoderado. Pansimer Sociedad Limitada, fundada en febrero de 2004, tenía inicialmente como objeto social el comercio de productos de alimentación, ropa y calzado; así como de electrodomésticos, materiales de construcción, maquinaria agrícola y de construcción; pero hace poco más de un mes añadió a su objeto social la promoción inmobiliaria, según la documentación del Registro Mercantil.
Andrés Otero, que también es primer teniente de alcalde y cobra un sueldo por su dedicación exclusiva al Gobierno Local, figura en la empresa como administrador junto a Enrique Martí Vázquez, un conocido promotor inmobiliario brigantino. Martí, a su vez, es administrador, entre otras empresas, de la entidad Promotora de Vivendas e Espacios Comerciais, SL (Proveco), con intereses empresariales en Betanzos y que promovió viviendas en Cal das Barras.
El candidato nacionalista Andrés Otero, cuando accedió al gobierno brigantino como socio del PSOE en 2003, declaró en el registro municipal, como es obligatorio, sus bienes, que entonces eran un Peugeot del año 1996. En noviembre de 2004 modificó el registro para añadir la compra de un garaje en la calle Cruz Verde. Otero también notificó, a los pocos días de crear la empresa, que era administrador solidario de Pansimer. Cuando se constituyó Pansimer, el 20 de febrero de 2004, Otero era concejal sin dedicación exclusiva, condición que adquirió casi un año después, el 1 de enero de 2005, cuando el cabeza de lista y entonces concejal de Urbanismo, Isidro do Porto, presentó su dimisión en diciembre de 2004.
La empresa la fundaron Andrés Otero y Francisco Javier Niño Ricoy, como administradores solidarios, para la intermediación en el comercio de muebles, artículos para el hogar, ferretería, prendas de vestir y calzado y comercio de bebidas y productos alimenticios. La sede se fijó en la misma dirección que el domicilio de Otero y cuando se creó se suscribió un capital de 3.010 euros.
Otero y Niño cesaron a finales de 2006 como administradores solidarios para ser nombrados administradores mancomunados, además de incorporarse con el mismo cargo Enrique Martí Vázquez. En esa fecha también se amplió el capital en 1.505 euros. En marzo de este año cesó Niño Ricoy como administrador mancomunado pero se mantuvieron Otero y Martí y se volvió a ampliar el capital, esta vez en 2.001 euros.
En esta fecha también se amplió el objeto social: se añadió la intermediación en la compra y comercio de aparatos electrodomésticos, electrónicos, materiales de construcción, madera, maquinaria agrícola, equipos de construcción, material y maquinaria de elevación, así como la promoción inmobiliaria "en la que se comprende la compra o venta, así como la urbanización, parcelación de terrenos, todo ello con el fin de venderlos; la compra o venta de edificaciones totales o parciales en nombre y por cuenta propia, construidas directamente o por medio de terceros, todo ello con el fin de venderlos".
Pansimer SL otorgó el 19 de marzo pasado, un "poder especial" a favor de Andrés Otero con el fin de que en nombre de esta entidad pudiese realizar, "exclusivamente en todo el territorio de la República de Cuba" todo tipo de actividades, entre ellas: disponer, adquirir, enajenar y gravar toda clase de bienes, incluso inmuebles; otorgar toda clase de actos y contratos o negocios jurídicos; tomar parte en concursos y subastas; administrar bienes muebles e inmuebles; girar letras de cambio, tomar dinero en préstamo o reconocer deudas; avalar y afianzar a cualquier persona; abrir o cancelar cuentas; otorgar contratos de trabajo y transporte; comparecer ante juzgados, entidades, corporaciones, oficinas y organismos; dirigir la organización comercial de la sociedad nombrando empleados; firmar toda clase de documentos; tomar participaciones en cualquier clase de empresas; y, también, constituir agrupaciones o uniones temporales de empresas, entre otras actuaciones.
Pansimer tiene página web, donde figura Andrés Otero como "contacto" de la empresa, una muestra, según él, de que nunca ha tenido la intención de ocultar su actividad empresarial. En esta dirección de Internet se explica que la empresa nació con vocación de "exportación e importación de productos del mar". Se señala también que tiene "orientación territorial hacia la zona geográfica del Caribe y América Central inicialmente, fundamentalmente la República de Cuba, República Dominicana y Panamá".
Otero explicó a este periódico que cuando inscribió en el registro de intereses que era administrador de Pansimer preguntó al secretario si era necesario solicitar la compatibilidad de esta actividad con su cargo de edil con dedicación exclusiva y éste le explicó que si no recibía salario de la entidad, no era necesario pedirla."
sacando titular sensacionalista no se ve nada malo en el texto
Segundo me puiden enterar, os responsables da publicacion na opinion son a xente de CxB, dende o citado periodico afirmaron unha chamada por parte de membros de ista organizacion. ¿esta e a claridade e transparencia?
CxB=PP
Creo que te enteras muy mal de los dimes y diretes,tienes que prestar mas atencion,de todas formas,si quieres meter cizaña, cuidado,que te puede salir el tiro por la culata.dirigido al CXB=PP
pero marta villar no era amiga de la faraldo?
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